sobota 9. března 2013

Deal with it, betch!

Don't fucking touch me.

Občas se na něj nemůžu ni podívat díky té křivdě.

Hieronymus Bosch [bos].

Žena. Stojí za zábradlím mostu. Bílé, dlouhé, vzdušné šaty jí vlají v sílícím větru. Masturbuje. Nikdo ji nevidí, je schovaná. Oddychuje, sténá - nejdřív tiše, pak čím dal hlasitěji. Řve, pláče, lomcuje sebou, zrychluje pohyb ruky. Na samém vrcholu naposledy vydechne: "Chaos reigns!" a skáče dolů. Její šaty jsou rudé. Rudé a na dně moře. If you're going to San Francisco...
Ty hanbáři, schov se!

Ježek v kleci.
Silácké řeči, že "soucit je k ničemu".

Co je to filozofie? aneb Jak zničit kosmický text za 90 minut.

A dost.

Strašně nenávidím lidi, kteří se předvádí.
Kteří mě odstrkují.
Kteří mě nutí dělat, co nechci.
Kterých se bojím tak, že se mi z toho zvýší tep
Kterým ani dokonalost není dost dobrá, chtějí víc a ženou se za tím.
Kteří nemají vlastní názor.
Kteří šlapou po mých idejích a ty, kteří je využívají, zneužívají a tím mi hryžou do jater.
Kteří se dotýkají mého nitra.
Kteří se dotknout mého nitra, vykradou to dobré a ten zbytek - ten zbytek, který mi dovoluje přežít - spálí na uhel.
Kteří si myslí, že pojedli všechnu moudrost světa, ač jsou dětinští, hloupí a nezkušení.
A konečně - nenávidím lidi.

Nejsem ani pes, ani vlk. Pes je domácí puťka. Vlk se sice tváří svobodně, ale stejně si ho ochočíš. Vlka chová jeden známý mého velmi dobrého přítele. Já jsem liška. Samotářská liška, se kterou si jako s malou nikdo nikdy nechtěl hrát (to jsou ty trampoty s Budulínkem, ani máma na mě neměla čas) a tak jsem zlotřila. "...a třeba když budeš mít psa/lišku/vlka od mala dohromady se slepicema, tak psa a vlka snadno vychováš, ale liška ti slepice zakousne." A tak to prostě je.

I've been waiting for a long time
Nothing have changed
I've lost everything
I've lost my power...

Heart heart heart heart hurts.

Nenávidím hnusné obrázky, hnusné fotky, pokusy, hnusnou hudbu bez řádu, hnusné písálkoviny.

Nenávidím lidi, kteří nemají srdce a než by plivli do zrcadla, plivou po všech okolo.

Lišky nikdy nejsou šťastné.
Lišky nikdy nejsou šťastné.


I was here
Now I'm gone
I'm sorry,
I'm not that
perfect person
as you are.

Why can't you just let me live?
Or die. Alone.

Why not Brünn? Rozhodnuto. :)

Obdivujte mě za to, že neplkám o píčovinách a umím dokonalou technikou kouřit cigarety. A brka.
A polkla bych.

What difference does it make?
All I wanted was you...
Cockie cock...!

Lost in the Field.
Lost in the Field.
Lost in the fucking field...

The sea is full of cunts.

Tak pravil Zarathustra a opustil svou sluj, žhnoucí a silný, tak jako jitřní slunce, jež vychází z tmavých hor. 

Pošetilost.
K čemu je ti asymptota, 
když nevíš, co to je - nejsi matematik - vědce dělá vědcem, 
když umí vědu vystvětlit. 

Pekelný princ. Pekelný perfekcionismus.


Nový domácí mazlíček xx

Trust no betch.
Nikdy mě nechtěj ochočit. 
Don't fucking touch me.
Nebo dostaneš vzteklinu.
(Takhle vypadá líp. Jako já. Jako já 850*9,4609*10^15 metrů daleko.)

With your feet in the air and head on the ground.
Miluju Pixies. 
A, díky bohu, neříkám to jen proto, 
že jsem slyšela dvě písničky.

Radikální skepse 
aneb
Jsi neschopný, tak já tedy odcházím pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat