středa 8. května 2013

Somebody's standing on your neck

Anice opice je nejlepší hudebnice na světě a já jsem happy little fucker, že mám čest znát ji osobně.
Nejkrásnější antická firefox zpívající Another Way to Die.

Když ti obdivuhodný baskytarista pochválí tvůj méněcenný výkon výrazem "brutální", chce se ti plakat a křičet zároveň.
Já jen sedím, čumím do blba a dělám, že neslyším.

MY fault.
Forever and ever.

O.K. Jsem s tím tak nějak smířená. Buď si s kým se ti jen zlíbí. Upřednostňuj přede mnou kohokoliv na světě.
Jen pak jdi do píči s kecama, že jsem ten nejdůležitější zmrd na světě já a moje asymetrický modrý oči.
P.S.: Člověk, kterej o tobě řekne, že jsi píča, tě dozajista bezmezně miluje...

Žváro v hubě, pivo v ruce a dealování trávy; revolta. Na povrchu.
Knedlík v krku. Uvnitř.

Jo, jasně, hrdino. You're the one.
You're the one who's fucking me up.

Nenávidím to tu, kurva.
Umřu s hlavou zalomenou v knihách pod vlivem drog a jděte do piče. Ejmen.

Don't wait for her
She's never coming back
And you're sad and you're sad
Somebody's standing on your neck
(07:00 - 9:45)

Vždycky jsem chtěla dělat tuhle, propracovanou, hudbu.
Nikdy jsem nechtěla mít v textech píčoviny.
Vždycky, vždycky, vždycky bylo moje srdce samo o sobě indie.

A fakticky, fakticky nenávidím, když se se mnou nepočítá, ale já bych naopak měla být vždy připravena.
S tím jděte do hajzlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat