neděle 20. dubna 2014

Mad world

"a já uviděl plný vlak tváří. strašlivých tváří: kurvy, orangutani, hajzlové, šílenci a zabijáci - všichni, kdo mi vládnou." 
Vlastně se nic nestalo, jen jsem se zase ztřískala na sračky, vyslechla si laskavé řečičky i urážky nejvyššího kalibru. Dostala jsem od nechutného bývalého spolužáka vizitku. Vlastní bordel a vede tam prý lidové ceny. Taky mi nabídl úlet. Ach, ano, nečekaně jsem v mikrosekundě odmítla.

A vždycky tam jdu, vždycky se opiju, vždycky odcházím s pocitem, že lidstvo nemá budoucnost (a ono je to nakonec asi dobře).
Přesto tam příště půjdu zase a zase budu odcházet s žaludkem v dezolátním stavu (alkohol v kombinaci s antibiotiky mi nedělá takový problém, jako ti hrozní, neuvěřitelní lidé).
Vždycky je tu totiž šance, že tam bude hrát kapela, která zní kurevsky jako The Kills.

Lucie v říši zvratků.
Pojďte mě zabít.
Pojďte po hrstech.
PLIVNU VÁM DO KSICHTU.

I DO care - a to je můj největší nešvar.


Jo, nějak takhle.

Žádné komentáře:

Okomentovat