čtvrtek 16. června 2011

Aby jeden nebyl sám...

Když si vzpomenu na každou, byť jen kraťoulinkou chvilinku strávenou s ním, vzplane mi srdce, protože s ním je to na světě mnohem, mnohem víc sappa. Tisíceré "pomoc", "prosím", "díky" už ode mě slyšel - a přesto neváhá vstupovat do tohodle kolotoče zas a znovu, kdykoliv je potřeba. Ať už za mě všechno udělá, nebo mě prostě jen kopne do prdele abych se probrala, udělá to pro mě. Jsem mu neskutečně zavázána. Absolutně si neumím představit, že bychom se v časoprostoru minuli. A přeci jsme se setkali úplnou náhodou. On je neskutečně ironický, cynický, anarchistický bohém (!). Nesnáším ho za to. On je neskutečně ironický, cynický, anarchistický bohém (!). A za to ho miluju. Šíleně mě sere, ale kdyby mě nesral - EMESIS, EXITUS, KARMAGEDDON. On by mě někdy nejradši zajebal do země, to mi věř, ale přesto...přesto je tu. Pro mě. I když si to nepřiznáme ani jeden, dýcháme pro sebe. On si to nepřizná proto, že on přece nikoho nepotřebuje - on si vystačí sám, na všechno, a taky má rád jedině sám sebe (však jasný noo..). Já zas proto, že ho "šíleně nenávidím", za to, že mi říká Ginger a Lou a hrabe se mi ve vlasech...jasně, že to všechno zbožňuju, ale to se přece nesmí dozvědět, aby byl zachován faktor hrdinství. On má krátkou paměť, a tak si nic nepamatuje (...), ale chytat kluka chystajícího se skočit z okna za nohy a ruce a táhnout ho po snad 150ti schodech dolů z patra, to jsme my. Operace piercing v ušním boltci, to jsme my. Stálé omýlání hlášek z filmů dokolečka až je to trapný, to jsme my. Žolík (omf tak Joker), prší, (poker radši nezmiňuju), monopoly (...), to jsme my. Arctic Monkeys Jr., Klaxons, Hanybany a Pampkin, Mr. Joda a Luke Skywalker...to jsme my.  
A bacha, Británie je přece úžasná země a ahghcebjcndjdavsdfeusdgfvhefgf.......Já vim O.o!

Ne, ty nejsi můj bratranec, ty jsi můj brácha.






You bad motherfucker, zmrde zasranej, beztak tě nenávidim, muhaha!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat