pátek 17. června 2011

Sestra kopla do kytary

A mně málem vylítl mozek z hlavy. Deep night, dark blue, indigo. Enthusiasmus. Dovezla mi z Prahy knížku, která je celá v němčině. Ráda se zdokonaluju v lingvistice knihami. Až na to, že nedokážu přeložit ani nadpis a dokonce i slovník na mě vyplázl nějaký nonsens. David Šufajzl je pěknej zmetek. Žeru jogurty žlutou plastikovou lžičkou a nestydím se za to. Ani za to, že je na ní 3D králíček, se nestydím. Sběr papíru mě ráno málem zabil. Ale tak - proč ne, že? Můj němčinář zná všechny díly IT Crowd. Aspoň že s někým si můžu popovídat. Připravil mě o plakát ještěrčího krále...ale co už. To má za to, že zná Richmonda. Richmond je má tajná láska. Ale Noel Fileding má křivý nohy, jinak je to borec. V červenci razím na Submarine a je mi jedno, že na čsfd ho někdo označil za odpad. Ráda se zamilovávám do hlavních hrdinů a myslím, že zrovna Oliver Tate na to mít bude. Už proto, že mi hrozně připomíná Alexe Turnera.

Adele je nádherná. "I don't make music for eyes, i make music for ears."Ale přesto je to jedna z nejnádhernějších umělkyň, co znám. Who's Lady KvakKvak??







Žádné komentáře:

Okomentovat