středa 30. ledna 2013

dive

Krev. Pach. Smrt. Žal. Bolest. Křivda. Deprese. Vražda. Sebevražda. Sametová sebevražda. Drogy. Chlast. Cigára. Orgasmy. Závislost.

Do hajzlu s váma se všema, už nemůžu dál.
Never fucking more.

Žiju a umírám. Procitám a umírám. Zmrtvýchvstanu a umírám. Vzkřísím se a umírám.
A pak už jsem jen umrlá.
Exitus.

Zas ty pohledy na čepele, sedativa, stimulanty, antidepresiva.
Nitroglycerin.

Stála jsem na mostě a zas koukala dolů. Zas.
Vlaky, koleje a jimi protkané naplněné osudy ztracených dětí.

Proč ti čistí, jako my, mají horší život než špinavci?

Co jsem udělala? Co mi všichni dáváte na bedra? Co mi sakra dáváte za vinu?

Táta. Drogy. Táta. Chlast. Táta. Fyzika. Táta.
Moje vina.

Zneužívání. Křik. Zneužívání. Nevědomost. Zneužívání.
Dětství.

Lesby. Pokušení. Lesby. Potěšení. Lesby.
Já.

The Smiths. Cit. The Smiths. Charlie. The Smiths.
Psychiatrie.

Rozkoušu si tepny.


Žádné komentáře:

Okomentovat