neděle 16. února 2014

Wind of change

Děkuju.
Děkuju moc.
Ale nikdy to nepřijmu,
Tvoje duše nezasluhuje být potřísněna
mou černou krví, drahý Jane.

Děkuju.
Děkuju moc.
Ty jediný vždy bez okolků políbíš tu chřadnoucí tvář.
A jednou políbíš i moje jizvy...
Vím to.

Opravdu se snažím vše změnit, zvrátit, prostě zahájit nějakou revoluci.
Ale sžírá mě nuda (pro výklad tohoto slova jděte v mém případě radši do psychologického slovníku).
Alebrž...

I hold back tears - so I can move in the right direction.

"Ellen je lesba."
Omnia mutantur, nihil interit.
Je pořád stejně skvělá, ne-li lepší.

Beth se mi náhodou líbí.

Ale Ellen o něco víc. :)

P.S.: Až seberu opravdu hodně odvahy, řeknu mu to.
Řeknu mu, ať mě nezve na obědy, netráví se mnou volný čas, nepíše mi.
Protože já byla tím detonátorem.
Je to poslední překážka na cestě k lepšímu.

Žádné komentáře:

Okomentovat